Zalety druku offsetowego
Druk offsetowy jest uważany za najlepszą technikę drukowania wielu kolorów w pełnowymiarowych reklamach. W procesie druku wykorzystuje się specjalne metalowe płytki, które dopasowane są do każdego koloru - cyjan, żółty, magenta i czarny. Przenoszone one kolor na gumowe obicia lub rolki, a następnie na nośnik druku.
Oto 4 powody, dla których drukarnia offsetowa to dla Ciebie najlepszy wybór.
Wysoka jakość rozdzielczości
Dzięki technice druku offsetowego klienci za każdym razem otrzymują wysokiej jakości drukowane obrazy. Pracownik drukarni kontrolujący przepływ atramentu może zniwelować problemy z kontrastem. Rezultatem jest obraz o nieskazitelnej jakości.
Doceniają to przede wszystkim klienci biznesowi, którzy w ten sposób uzyskują wysokiej jakości materiały reklamowe.
Niższy koszt i szybka realizacja
Druk offsetowy to opłacalna forma druku w przypadku dużych nakładów. Wstępny proces konfiguracji drukarki obejmuje kilka kroków, co sprawia, że cena za niewielki nakład wydaje się duża. Jeśli jednak zdecydujesz się na zamówienie większej ilości to zobaczysz, jak stawka jednostkowa zaczyna szybko spadać.
Słowem, im więcej sztuk potrzebujesz, tym niższy koszt za sztukę.
Drukowanie na dużej powierzchni
Elastyczne elementy stosowane w druku offsetowym z łatwością dopasowują się do różnych powierzchni oraz kształtów. Dzięki temu klienci mogą zamówić wydruki nie tylko na dużych formatach, ale również nieoczywistych kształtach - na przykład plastikowych butelkach, małych etykietach, opakowaniach czy rękawach.
Druk offsetowy korzystny dla firm
Druk offsetowy to doskonały wybór dla przedstawicieli biznesu, którzy jednostkowo zamawiają duże ilości sztuk. Wybierając ten sposób druku mają pewność, że jakość obrazu będzie wysoka, a cena całego zamówienia niska.
Podsumowanie
To oczywiście nie wszystkie zalety druku offsetowego. Ten sposób reprodukcji obrazów jest jednak przede wszystkim tani, wydajny oraz dobry jakościowo. Nic więc dziwnego, że korzystają z niego agencje reklamowe, które drukują materiały promocyjne dla siebie i swoich klientów. Co ważne, im więcej sztuk zamawiają, tym mniej płacą.
Artykuł napisany we współpracy z JKB Print.