PCEtLS8qICAqICAqIFJldml2ZSBBZHNlcnZlciBBc3luY2hyb25vdXMgSlMgVGFnICAqIC0gR2VuZXJhdGVkIHdpdGggUmV2aXZlIEFkc2VydmVyIHY0LjAuMiAgKiAgKi8tLT48aW5zIGRhdGEtcmV2aXZlLXpvbmVpZD0iMjAiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PCEtLS8qICAqICAqIFJldml2ZSBBZHNlcnZlciBBc3luY2hyb25vdXMgSlMgVGFnICAqIC0gR2VuZXJhdGVkIHdpdGggUmV2aXZlIEFkc2VydmVyIHY0LjAuMiAgKiAgKi8tLT48aW5zIGRhdGEtcmV2aXZlLXpvbmVpZD0iMjAiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Hostessy - osoby bez których nie obędą się spotkania branżowe

Spotkania branżowe to coś oczywistego. Szkolenia, warsztaty, konferencje, partnerskie spotkania biznesowe, targi - dużo można by ich wymieniać, ale nawet nie o to chodzi. Ich organizacja odbywa się już według z góry określonego schematu. Wśród nich są elementy, bez których spotkanie obyć się nie może, jak również osoby. Jeżeli chodzi o to drugie, to na myśli ma się hostessy. Te piękne panie, które wbrew obiegowej opinii, należą do bardzo inteligentnego grona osób.

Hostessy na targach

Dlaczego zostało to powiedziane? Ponieważ wszyscy są przekonani, że takie hostessy są po to, aby swoim wyglądem tylko przyciągać. Tak jednak nie jest, ponieważ pracują one nie tylko wyglądem, ale również swoimi umiejętnościami mówczymi. Muszą rozpocząć z potencjalnym konsumentem rozmowę, aby wzbudzić jego zainteresowanie. Ważne jest również to, aby była ona przekazać na tyle wartościowe informacje, które sprawią, że klient będzie wiedział, że znajduje się we właściwym miejscu.

Warto również wspomnieć o tym, że żadna marka nie zgodziłaby się na to, aby reprezentował ją ktoś, kto tak naprawdę nie wiem z czym ma do czynienia i o jakie produkty/usługi chodzi. Mogłoby bowiem to zaszkodzić jej renomie, a jak wiadomo ciężko tak naprawdę odbudować nadszarpniętą reputację. Jak więc widać, agencja hostess Warszawa musi naprawdę stanąć na wysokości zadania, chcąc zaoferować swoim klientom (różnym markom) osoby, które będą w stanie sprostać postawionym oczekiwaniom.

Degustacja na targach

Przykładem zadania, które może zostać powierzone hostessie, jest przeprowadzanie degustacji. Często ma się z nimi do czynienia na targach spożywczych, cukierniczych, itd. Może sama hostessa nie będzie musiała przygotowywać żadnych potraw (aczkolwiek, i takie sytuacje czasem wchodzą w grę), ale będzie musiała dokonać odpowiedniej prezencji, starając się również odpowiedzieć na wszelkiego pytania, które na pewno się pojawią.

Co jest ważne, a o czym na pewno poinformuje agencja modelingowa, hostessa będzie musiała zaprezentować się w odpowiednim stroju. Niekiedy jest to ubiór, który dostarcza dana marka. Niekiedy modelka otrzymuje ścisłe wytyczne - chociażby odnośnie kolorystyki ubrania, stylistyki, itd. Tak, aby móc dopasować się do potrzeb klienta. Najczęściej jest to strój, który w jasny sposób komunikuje z jaką marką ma się tak naprawdę do czynienia.

Kwalifikacja na hostesse

Agencja modelek może pochwalić się nie lada katalogiem osób. Nie tylko, jeżeli chodzi o młode kobiety (starsze też są, rynek potrzebuje również i takich osób!), ale również młodych mężczyzn. To dana marka otrzymuje taki katalog, samodzielnie podejmując decyzję odnośnie tego, która osoba będzie dla nich odpowiednia. Czasem to agencja wysyła do marki tylko kilka, kilkanaście propozycji, które są wytypowane na podstawie wymagań, jakie stawia marka. Taka selekcja jest w stanie przyspieszyć działania i podjęcie ostatecznej decyzji. Może do danej kampanii promocyjnej hostessy się nie załapią, ale nie jest powiedziane, że przy następnej okazji się to nie zmieni.

Artykuł sponsorowany, 29 listopad 2022
Chcemy, żeby serwis Dami24.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
Rekord Grupa Mediowa Wszystkie media w jednym miejscu