PCEtLS8qICAqICAqIFJldml2ZSBBZHNlcnZlciBBc3luY2hyb25vdXMgSlMgVGFnICAqIC0gR2VuZXJhdGVkIHdpdGggUmV2aXZlIEFkc2VydmVyIHY0LjAuMiAgKiAgKi8tLT48aW5zIGRhdGEtcmV2aXZlLXpvbmVpZD0iMjAiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PCEtLS8qICAqICAqIFJldml2ZSBBZHNlcnZlciBBc3luY2hyb25vdXMgSlMgVGFnICAqIC0gR2VuZXJhdGVkIHdpdGggUmV2aXZlIEFkc2VydmVyIHY0LjAuMiAgKiAgKi8tLT48aW5zIGRhdGEtcmV2aXZlLXpvbmVpZD0iMjAiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Kubki reklamowe i ich rola w marketingu

W Polsce historia produktów promocyjnych zaczyna się już w latach 90. ubiegłego wieku. Co ciekawe, jednymi z pierwszych narzędzi marketingowych były właśnie kubki reklamowe. To one stały się w tamtych latach jednym z najpopularniejszych nośników treści reklamowych w Polsce, ale też poza jej granicami.

Kubek i jego marketingowy potencjał 

Skąd wziął się pomysł na kubek z nadrukiem reklamowym? Tego do końca nie wiadomo. Po prostu ktoś wpadł na to, że na powierzchni tego małego, funkcjonalnego naczynia, można nadrukować treść o charakterze marketingowym. Dawniej kubki zdobiono logami jedynie dużych, znanych firm. Dziś coraz częściej nadrukowuje się znaki towarowe małych przedsiębiorstw, a nawet jednoosobowych firm. Jest to możliwe głównie ze względu na spadającą cenę nadruku, której cena jednostkowa jest odwrotnie proporcjonalna do ilości zamówionych kubków. 

Dlaczego właśnie kubek reklamowy? 

Dlaczego akurat kubki reklamowe stały się tak popularnym narzędziem marketingowym? Otóż trzeba przyznać, że zainteresowanie nimi wzrosło nie bez powodu. 

1. Kubki reklamowe są łatwo dostępne. Bądź co bądź każdy ma go w domu, w pracy lub na wakacjach. Kubek jest bodaj jednym z najbardziej osobistych przedmiotów. 

2. Kubki kojarzą się z ciepłem i bezpieczeństwem. Nic więc dziwnego, że sporo marek wybrała właśnie je jako podstawowy nośnik reklamy. W końcu budzą one pozytywne skojarzenia z daną marką. 

3. Kubki łatwo zadrukować w dowolny sposób. Można pokryć je barwną folią lub nadrukiem termotransferowym. Dużą popularnością cieszą się też ręcznie malowane naczynia. 

Skuteczność marketingowa kubka reklamowego - z czego wynika? 

Pokrywanie nadrukiem kubków reklamowych stało się modne, zanim przystąpiono do zadrukowywania innych przedmiotów codziennego użytku, w tym elektroniki, a nawet odzieży. Zjawisko to wynikało z faktu, że kubki od samego początku swego istnienia cieszyły się ogromną popularnością. Dzięki nim udało się przede wszystkim: 

● skutecznie rozreklamować markę, co było możliwe dzięki dużej liczbie kontaktów marketingowych, 

● zbudować pozytywne skojarzenia wobec konkretnego brandu, 

● zwiększyć zainteresowanie marką wśród potencjalnych klientów biznesowych. 

Jak wejść w posiadanie kubka reklamowego? 

Kubki reklamowe można albo od kogoś otrzymać, albo też komuś podarować. W tym celu warto zajrzeć na Gratisownia.pl. Znajdą tu Państwo wiele różnych modeli kubków, począwszy od zwykłych, aż po takie, które wyróżniają się oryginalnym wyglądem. Następnie należy przesłać do nas wzór dekoracji (loga), która ma się pojawić na kubku i ustalić wszystkie szczegóły zamówienia. Co ważne, realizujemy zamówienia nawet w bardzo dużych ilościach. Zapewniamy, że zamówione u nas kubki dotrą do Państwa najszybciej, jak będzie to możliwe.

Artykuł sponsorowany, 01 grudzień 2023
Chcemy, żeby serwis Dami24.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
Rekord Grupa Mediowa Wszystkie media w jednym miejscu