Zasięg i Ładowanie
Kia EV3 oferuje dwa warianty akumulatorów:
• 58,3 kWh, z zasięgiem w cyklu miejskim do 584 km i w cyklu mieszanym 436–414 km.
• 81,4 kWh, zapewniającym zasięg w cyklu miejskim do 773 km i w cyklu mieszanym 605–536 km.
Ceny
Jeżeli chodzi o ceny, najtańsza wersja Air kosztuje od ok. 167 tys. zł do ok. 185 w zależności od wielkości akumulatora. Wersja Earth to koszt ok. 179, 5 tysiąca lub 197 tys. i Buisness Line to koszt 191 tysięcy lub 209. Wersja GT Line - testowana przeze mnie występuje tylko z baterią o pojemności 81,4 kWh i kosztuje 222 tys. 400 zł.
Ładowanie od 10 do 80% za pomocą szybkiej ładowarki zajmuje około 31 minut, co czyni EV3 praktycznym wyborem również na dłuższe podróże.
https://www.cozadzien.pl/zdjecia/odjechana-kia-zdjecia/105904
Testowana wersja GT Line to najbardziej zaawansowany wariant Kia EV3, oferujący imponującą listę udogodnień:
• Pompa ciepła zwiększająca efektywność działania systemu ogrzewania,
• System monitorowania martwego pola z funkcją wyświetlania obrazu na wyświetlaczu centralnym,
• System kamer 360°, który ułatwia manewrowanie w każdych warunkach,
• System zdalnego parkowania z funkcją wjazdu i wyjazdu z miejsca parkingowego,
• System monitorowania przestrzeni za pojazdem podczas cofania z automatycznym hamowaniem w razie potrzeby,
• 19-calowe felgi aluminiowe o unikalnym wykończeniu dla wersji GT Line,
• Dedykowany wzór przedniego grilla z czarnymi akcentami,
• System nagłośnienia Harman Kardon z 8 głośnikami, w tym centralnym i subwooferem,
• Przednie zagłówki typu „Mesh” z regulacją w dwóch płaszczyznach,
• Sportowa, 3-ramienna kierownica z ekologicznej skóry,
• Kameralne oświetlenie wnętrza z możliwością wyboru koloru, które tworzy przytulną atmosferę.
Dynamiczna Jazda i Komfort
EV3 napędza silnik elektryczny o mocy 204 KM, z napędem na przednie koła. Duży rozstaw osi i płaskie podwozie, bazujące na platformie Electric Global Modular Platform (E-GMP), zapewniają przestronne wnętrze.