Nowy Suzuki S-CROSS Hybrid jest wyposażony w nowoczesny i bezobsługowy układ mild hybrid z turbodoładowanym silnikiem benzynowy 1.4 BOOSTERJET i 48 Voltowe urządzenie ISG. Łączy w sobie cechy samochodu kompaktowego z rozwiązaniami stosowanymi w modelach terenowych. Wsiadajcie ze mną i sprawdźmy, co potrafi.
Już w wersji podstawowej Comfort oferuje reflektory LED, kamerę cofania czy adaptacyjny tempomat. Wyższe wersje wyposażenia oferują dodatkowe elementy, takie jak podgrzewane fotele przednie, automatyczną klimatyzację 2-strefową, przyciemniane szyby, system multimedialny z 9-calowym ekranem dotykowym, nawigacją, a także panoramiczny, szklany dach i kamerę 360.
https://www.cozadzien.pl/zdjecia/odjechana-suzuki-s-cross-2022-zdjecia/81801
Testowany przeze mnie model to wersja Elegance, z 17-calowymi felgami, napędem na cztery koła ALLGRIP i 129 konnym silnikiem.
Ceny S-Crossa zaczynają się od niespełna 100 tys., za najbogatszą wersję zapłacimy ok. 140 tysięcy.
Jak podaje producent spalanie kształtuje się na poziomie między 5-6 litrów, do 6,5 przy wyższych prędkościach.
Chcemy, żeby serwis Dami24.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.